5 Şubat 2013 Salı

EL İŞİ-NAKIŞ _ÇEYİZ İŞLERİ

    

Küçük bir örtü,çiçek demeti.Keten kumaş üzerine 5no renkli DMC ipliklerle işledim. Fotoğrafllarda  göründüğünden daha şirin oldu.Tam bir baharlık örtü oldu.
     


 Runner şömentable ne dersen de .İşlemesi çarpı işi ,pek güzel zarif bir işi oldu.Ben çok beğendim .Tekrar yapacağım,benim kızlara tabii.:)Annelerinden hediye olsun



                             

                                                                                                                                           

Beyaz kumaş üstüne beyaz DMC iplik ile Antep işi işledim.Kenar kısımlarına da antika yaptım.Oniki kişilik yemek örtüsü oldu.Kullan kullanabilirsen .:)Leke tutmayan güzel ,dökümlü bir kumaş bu.Kızlarıma da işlemek istiyorum bundan








 Kırlent diye işledim ama...Tablo da olabilir.




1 yorum:

handmadebynono © 2014. İzinsiz kopyalanamaz | Powered by-Blogger

Blog design-Şablon tasarım-Değmesn yağlı boya